Menu
Your Cart

Πολιτική Επιστροφής

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρείας

 

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση επιχείρησης

στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1.       Εάν με υπαιτιότητα της επιχείρησης πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ).

 a.      Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του.

b.      Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.

2.   Εάν με υπαιτιότητα της επιχείρησης πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας ή καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, είναι ελαττωματικά  κλπ.

a.      Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης δύναται είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή του.  Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.

b.      Επιπλέον, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν τότε, δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά. Το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε.

Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να ξεπερνά το χρονικό διάστημα των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει με δική του επιβάρυνση μεταφορικών τα προϊόντα που αγόρασε, χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Εάν δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, τα προϊόντα επιστρέφονται στον πελάτη με δική του χρέωση. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εάν:

•    αποσταλεί email στο 
info@trace-shoes.gr
•    γίνει τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 2610-270198  εντός της ως άνω προθεσμίας.

Τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχεί στα προϊόντα που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτών από το κατάστημά μας

.Η επιστροφή μπορεί να γίνει και με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο κατάστημά μας  έγκαιρα και εγγράφως μέσω email στο  info@trace-shoes.gr 

Προσοχή!
Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Απόδειξης Τιμολογίου, Απόδειξη Λιανικής, ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης κλπ).